۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

"غلبه شمار فروشندگان کلیه بر خریداران؛ آرزوی مرگ از هر سو به گوش می رسد"

روزنامه "تهران امروز"، وابسته به شهردار تهران در گزارشی از بازار خرید و فروش کلیه در تهران نوشت: هم اکنون مشکلات اقتصادی در کشور به حدی افزایش یافته، که شمار افرادی که خواهان فروش کلیه خود هستند، از میزان خریداران فراتر رفته و به همین دلیل، فروشندگان فقیر حتی حاضر هستند که کلیه خود را با بهایی ناچیز بفروشند.
آقای مصطفی قاسمی، رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی در این زمینه به روزنامه "تهران امروز" گفت: «اکثر کسانی که می آیند کلیه بدهند، بیکارند و هزینه های زندگی بر آنها فشار آورده است». یادآوری می کنیم که ایران یکی از معدود کشورهای جهان است که در آن پیوند اعضاء از فرد زنده انجام می شود.

همزمان، آقای کسری آل اسحاق در گزارشی در تارنمای "خودنویس" نوشت که به تازگی، بسیاری از رانندگان و سرنشینان تاکسی ها در تهران، از شدت فشار زندگی، آرزوی مرگ می کنند؛ موضوعی که نشان می دهد فقر و فشار اقتصادی در ایران، مردم را به سر حد خودکشی رسانده است.

آقای آل اسحاق با ذکر خاطره ای از خود، نوشت: حتی افرادی هم که به احمدی نژاد رأی داده بودند، امروز پشیمان شده اند و در بحث های درون تاکسی می گویند: «غلط کردیم که رأی دادیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر