۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

خامنه ای بسیجیان و سپاهیان مزدورش را به تجهیزات و اسلحه به سوریه می فرستد تا به بشار اسد برای سرکوب و کشتن معترضین شجاع کمک نماید. جان انسان ها نزد آخوند روضه خوان کمترین ارزشی نداشته و تنها قدرت، پول و مقام است که دارای اهمیت می باشند.

رهبر معظم و رهبر عالیقدر که با همکاری توده ای ها، در زیر چتر روسیه و چین قرار گرفته، خود را نماینده الله بر زمین می داند؛ گویا الله در این جا همان رئیس جمهور روسیه و یا چین است که ایران و سوریه و دیگر کشورهای خاورمیانه را زیر نگین خود قرار داده، و با آمریکا و انگلیس دهن کجی می کنند. دیگر حرف، حرف مقام معظم رهبری و دستور، دستور خردمندانه ذات مقدس رهبر گرامی است، نه آخوند ۵ تومانی پیزری مسجد لولاگر.

در هرحال، این رهبر معظم نیز گهگاه مزدورانی به دور خود گرد می آورد و روضه ای در مورد مسائل ایران و ارشاد به رهبران کشورهای دیگر می خواند که موجبات تحسین و تحیر و تفسیر بادنجان دور قاب چینان را فراهم می سازد. آنگاه مزدوران روزنامه چی و سخنگویان رادیو-تلویزیون، و جیره خواران مزدبگیر بر منبر، به بحث و تفسیر فرمایشات حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم می پردازند.

موضوع دیگر این که بدستور پوتین رئیس جمهور وقت روسیه، مقام معظم رهبری متوالیاً کشتی های پر از اسلحه و مهمات همراه با بسیجی و پاسدار، به سوریه می فرستند تا هم جنایتکار ایشان بشار اسد همچنان به آدم کشی پردازد، و منطقه از زیر قدرت و نفوذ روسیه و چین خارج نشود.

از موضوعات جالب دیگر، هاشمی رفسنجانی است که رفته رفته زیر پوشال مقام معظم رهبری گم و گور شده، به تازگی با یک نا پرهیزی، اظهار فضل و معلومات کرد که دست نوشتی به خمینی داده و از وی در مورد رابطه سیاسی با آمریکا پرسش نموده است.

این اظهار وجود که مقام معظم رهبری را نادیده می گرفت و خمینی گور به گور شده را به رخ او می کشانید، موجب عصیان و طغیان مقام معظم رهبری گردید. تا آن جا که آن مقام معظم اراده فرمودند و سگ های هار خود را از روزنامه نگار، آخوند، و نماینده به اصطلاح مجلس به جان آن فلک زده انداختند و او را زبانم لال، به غلط کردن و.. خوردن وادشتند. آری، اینست اراده و میل مبارک مقام معظم رهبری، تا سیه روی شود هرکه در آن غش باشد!!.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر