۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

انتشار عکس های هولناکی از جسد سمیه، دختر کرد بوکانی که کشته شد

 برای نخستین بار پس از رخداد هولناکی در شهر کردنشین بوکان در استان آذربایجان غربی که طی آن یک دختر جوان 18 ساله در این شهر به طرز فجیعی به قتل رسیده و جسدش در زیر پل امیرآباد بوکان انداخته شده بود، عکس های جسد این دختر جوان در اینترنت منتشر شده است.
در این عکس ها سمیه فیض الله پور در حالی که هنوز روسری و مانتو و شلوارش را دارد و هیکل زیبایش با قدی رشید در گل و لای زیر پل امیرآباد بوکان رها شده، دیده می شود.
سمیه فیض الله پور که دانش آموز سال آخر دبیرستان بود پانزدهم فروردین، دو روز پس از خاتمه تعطیلات نوروزی با خداحافظی از مادرش، به دبیرستان رفت ولی جسد او 9 روز بعد، در روز بیست و چهارم فروردین، به دست آمد.
در روزهای گذشته شهر فقیر و کردنشین بوکان شاهد اعتراض های گسترده ای به این جنایت بوده است. چند تجمع پر شمار و آرام به ویژه از سوی مادران کرد که نگران فرزندان خود هستند در بوکان برگزار شده است. این دخترک دبیرستانی به گفته همکلاسی هایش در خانواده ای فقیر زندگی می کرد و همیشه نیز از فقر شدید در رنج بود. دوستانش گفته بودند سمیه آرزو داشت که امسال در کنکور قبول شود تا به دانشگاه برود.
این گونه فجایع در مناطق کردنشین ایران در حالی است که نهاد "کمپین بین المللی حقوق بشر نیز جمعه در گزارشی هولناک اعلام کرد که رژیم ایران تنها در سه  ماه 74 مرد کرد جوان را در مناطق مرزی کردستان کشته است. این نگون بختان برای امرار معاش بر پشت خود کالاهایی را بین ایران و عراق حمل می کنند و در زبان کردی به "کولبر" مشهور هستند. نه تنها حکومت آنها را می کشد بلکه آنان بر اثر انفجار مین های مناطق مرزی نیز کشته می شوند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر