۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

سفارت ایران در برزیل، آزار و اذیت دختربچه ها از سوی دیپلمات خود راناشی از "تفاوت فرهنگی" دانست

سفارت ایران در برزیل گزارش های مربوط به آزار و اذیت جنسی چند دختر بچه در برازیلیا توسط یک دیپلمات جمهوری اسلامی را "سوءتفاهم" توصیف کرد و مدعی شد که این رویداد به گفته این سفارتخانه، به دلیل "تفاوت فرهنگی" رخ داده است.
سفارت جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای که  صادر کرد، رسانه های گروهی را متهم ساخت که در زمینه انتشار این خبر، "موضعی تبعیض آمیز" اتخاذ کرده اند. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه برزیل اعلام کرد که آن وزارتخانه، گزارش پلیس و شهادت مادر یکی از دختران را درباره اقدامات غیراخلاقی دیپلمات جمهوری اسلامی دریافت کرده و در حال تکمیل پرونده است.
پدر یکی از دخترانی که مورد آزار و اذیت این دیپلمات قرار گرفته است، به یک تارنمای خبری گفته که افراد حاضر در استخری که این رویداد درآن رخ داد، از شدت خشم قصد داشتند دیپلمات ایرانی را به قتل برسانند و اگر پرنسل امنیتی استخر به پلیس زنگ نزده بودند، احتمالاً هم اکنون این پدر، به اتهام قتل در بازداشت بود.
اما به راستی، سفارت جمهوری اسلامی از کدام "تفاوت فرهنگی" سخن می گوید؟ نکند منظورش این است که آن دیپلمات، تا آن روز آن همه دختر با بیکینی در استخری ندیده بود؟!!!                     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر